Warunki Rezerwacji

 

REZERWACJA

Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą dokonania płatności przedpłaty.

ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem rezerwacji pod numerem: 12 261 98 00 bądź pisemnie na adres e-mail: hotel@zamekkrolewski.com.pl lub fax. 12 261 98 01 

1.    Brak wpłaty zaliczki w terminie wskazanym na potwierdzeniu rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
2.    W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 21 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług Hotelu, zwracamy 100% wpłaconej zaliczki.
3.    W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług Hotelu, pobieramy 50% wpłaconej zaliczki.
4.    Poniżej 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług Hotelu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
 

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Hotelu powinny być kierowane do Hotelu.

DANE OSOBOWE

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzone dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Hotel powierza przetwarzanie danych operatorowi systemu - PROFITROOM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oczywiście przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij